Verstandig & Gezond vermageren voor iedereen!
Aangepast zoeken
   

vermageren

Evenwichtig Diëten & afslanken





 
 
   

Het Grote AFSLANK-SCHEMA
Tips en tricks om gezond en blijvend te vermageren.




Welkom in onze rubriek " het grote afslankschema"! Hier gaan we u stap voor stap uitleggen hoe ons afslank-schema werkt en hoe je je eigen vermagerings-schema kan opstellen. Volg het stappenplan nauwkeurig op en je zal weldra zien dat het werkt!

Er zijn natuurlijk al heel wat diëten, vermagerings-methodes en sportformules, maar wat dit vermagerings-schema zo uniek maakt is dat het juist op alle fronten tegelijkertijd in actie schiet. Ons afslank-schema zal je niet alleen mentaal begeleiden en helpen om het hele vermageringsproces te doorlopen, maar daarnaast zal dit schema je ook helpen om je fysiek en je conditie stelselmatig opnieuw op te bouwen. Last but not least zal ons vermagerings-schema u ook helpen bij het bijsturen van uw eetpatroon/eetgewoontes.

Kortom met dit vermagerings-schema gaan we proberen u in gang te zetten om:

- Een klein beetje meer te bewegen.
- Een klein beetje anders te denken
- Een klein beetje anders te eten


3 Kleine beetjes met hele grote gevolgen!
Veel succes.

>>>MEER DIEETTIPS


STAP 1 = Overtuig u zelf!

De eerste stap is meteen ook de moeilijkste, jezelf namelijk overtuigen dat je wil vermageren! Neem hiervoor je tijd en
neem zeker geen overhaaste beslissingen. Afvallen en vermageren vraagt nu éénmaal wel wat tijd en inspanning, zorg er dus voor dat je er ook mentaal klaar voor bent! Pep jezelf op en zet die eerste mentale stap!

STAP 2 = Kies een startdatum
Heb je voor jezelf besloten om iets aan je overgewicht te doen, dan kan je meteen van start gaan met stap 2 van ons afslank-schema. Ga rustig zitten, neem een bladje papier en begin met je eigen schema op te stellen. Als eerste kies je natuurlijk en realistische startdatum, meestal valt die binnen de 2 à 3 weken, zodat je rustig te tijd hebt om orde op zaken te stellen. Zo heb je ook even de tijd om te kijken hoe je je eetgewoonte kan gaan aanpassen, want volgens ons afslankschema ga je niet alleen meer bewegen, maar ga je je eetgewoonte ook daadwerkelijk aanpassen.




vermageringskuur vermageringspil voedingsupplementen


STAP 2 = Bezoekje aan de dokter.
Ok, voor we ons afslank-schema verder gaan afwerken, gaan we eerst een bezoekje brengen aan de dokter. Een klein medisch onderzoekje en een gesprekje met de dokter kan wonderen verrichten om je mentaal alvast gerust te stellen. Vraag raad aan je dokter, zo krijg je meteen ook al enkele interessante tips & tricks die zeker zullen helpen bij het maken van je afslank-schema!


STAP 3 = Doelen stellen!
Nu je bezoekje aan de dokter is afgerond, kunnen we verder met het afwerken van je vermagerings-schema. De volgende belangrijke stap is dat we onze doelen gaan stellen. Wees realistisch en stel voor jezelf enkele haalbare doelen. 1,5 kilo tot 2,5 kilo per maand afslanken lijkt ons een haalbare kaart, bekijk dus even rustig hoeveel kilo je volgens je BMI moet afvallen en bereken dan hoeveel weken/maanden je hiervoor nodig zal hebben. (Opgelet: sneller afvallen kan natuurlijk ook, maar dit leidt meestal tot een negatief jo-jo effect, en niet tot een langdurige en blijvende gewichtsafname!). Neem dus je tijd, je zal er alle profijt bij hebben!

   



Geef jezelf de tijd om te vermageren en de kilo's zullen volgen!

afvallen




 





afslanken

dieet afvallen

Gezond vermageren & diëten

webdesign by Fugi Design


Interessante links & Partners

 

 

Gezond diëten - verstandig afslanken - evenwichtig eten - sporten - geleidelijk afvallen en vermageren © copyright 2010 - contact